هی منتظر شدم

هی منتظر شدم بیای نیامدی

تو اصلا معلوم هست کجایی؟

منو گذاشتی سر کار یا خودت سر کاری؟

سلام ببخشید دیر شد.

می دونم مثل همیشه دیر کردم. ولی چکار کنم ترافیک بود.

تو شد یه بار بهانه ترافیک رو نیاری. مثلا امروز روز مهمی است.

خب می گی چکار کنم؟ می خوای برگردم.

ای بابا با تو که اصلا نمی شه حرف زد.

من که معذرت خوای کردم دیگه چه مرگته.

حالا چرا فحش  می دی

من فحش دادم.

اره پس کی من دادم.

تو چی دادی؟

ای بابا فحش

دیدی تو فحش دادی نه.

اصلا  ولش کن.

این جا هم نمی شه  بریم یه جای دیگه.

تو بالاخره منو می کشی

چکار کنم الان دیدی که زنگ زد گفت مامانش  زود برمی گرده.

باشه ولی من تا هفته اینده کار دارم.

چکار کار؟

فضولی نکن

باشه حالا حداقل بیا بریم توی این کوچه خلوته.

باشه بریم.

تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
شروع چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ

بابا هیچکس نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایلیا شاملو چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ب.ظ

مگه کسیم خبر کردی باشه؟
تازشم
تکراری نذار تو اینم جدید تو اونم جدید

جودی آبوت شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:32 ق.ظ

سلام . چرا دیگه این وبلاگو آپ نمی کنی هان ؟

ایلیا شاملو جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:17 ق.ظ

اینجا چیزیم شروع شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد