اولین

سلام من تازه به این وبلاگ امدم.

حقیقت اینه که کارم تاتره و دوست دارم با ادمهای جدید اشنا بشم. الان هم دارم رو یه موضوع برای فیلم نامه جدیدم کار می کنم.

خوشحال می شم بهم کمک کنید.درمورد ترنس ها(کسانی که زن هستن ولی از نظر روحی و فکری مرد هستن.و برعکس)

و هم در مورد لزبین ها که (زنهای که زن هستن ولی از نظر روحی به زنها متمایل هستن)

من ۱ سال است دارم روی این فیلم نامه کار میکنم.واز نظر پزشکی تحقیقاتم

تقریبا کامل است.

ولی می خوام مورد اجتماعی اون رو بدانم.

چون این افراد در اجتماع مخصوصا ایران مورد بی مهری واقع میشن.

منتظرم

تا بعد

نظرات 4 + ارسال نظر
سوفیا پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ

برای زیبا ترین کلمه ی زندگی ام:

ای قامت بلند...
ای از درخت افرا ...گردنفرازتر...
از سرو سربلند بسی پاکبازتر...
ای آفتاب تابان...
از نور آفتاب بسی دلنوازتر...
ای پاک تر...
از برف قله های الوند...
تو مهربان تر از لطف نسیم ساکت شیرازی....
در سینه خیز دشت دماوند...

و دست تو...
دست ظریف تو...گل های باغ را...
زیور گرفته است...
و شعر های من...
این برکه زلال...
تصویر پر شکوه تو را در بر گرفته است...

من کاشف اصالت زیبایی توام...
مفتون روح پاک و فریبایی توام...

تو...
با نوشخند مهر...
با وازه ی محبت...
فرسوده جان محتضر را ز بند درد...
آزاد می کنی...
و با نوازشت...
این خشکزار خاطره ام را...
آباد می کنی...

با سدی از سکوت...
در من رساترین تلاطم ساکن را...
بنیاد می کنی...
با این سکوت سخت هراس انگیز...
بیداد می کنی...

حمید مصدق

جودی آبوت پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام اتفاقا خیلی دلم میخواد تو این زمینه بهت کمک کنم چون یه داستان واقعی هم تو این زمینه برات دارم خواستی ازم بپرس بهت بگم قربانت

ایلیا شاملو چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 ب.ظ http://mardikelabnadasht.persianblog.com

سلام بی خبر؟
اشکال نداره
هیچی فرق نداره
هیچی مهم نیست
به هر حال برای من شروع خوبی نبود

شاهد پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ق.ظ http://manmey69.persianblog.ir

شما خوبه بک تحقیقی از شیرزنان دوران انقلاب داشته باشی که این زنان چطور مردانه مثل یک کوه در مقاب همه مسائل زندگی چون سرو بلند قامن ایستادند و مقاومت کردند و چطور مسائل سطحی زندگی انان را از پا در نیاورد به معنای حفیفی عاشق بودند و سوخنمد و نحمل کردند نمونه اش زهمسران جانبازان ۷۰درصد بیا این ایثارگران بینام و نشان را ببین و از زنان مرد بنویس و بگو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد