هی منتظر شدم

هی منتظر شدم بیای نیامدی

تو اصلا معلوم هست کجایی؟

منو گذاشتی سر کار یا خودت سر کاری؟

سلام ببخشید دیر شد.

می دونم مثل همیشه دیر کردم. ولی چکار کنم ترافیک بود.

تو شد یه بار بهانه ترافیک رو نیاری. مثلا امروز روز مهمی است.

خب می گی چکار کنم؟ می خوای برگردم.

ای بابا با تو که اصلا نمی شه حرف زد.

من که معذرت خوای کردم دیگه چه مرگته.

حالا چرا فحش  می دی

من فحش دادم.

اره پس کی من دادم.

تو چی دادی؟

ای بابا فحش

دیدی تو فحش دادی نه.

اصلا  ولش کن.

این جا هم نمی شه  بریم یه جای دیگه.

تو بالاخره منو می کشی

چکار کنم الان دیدی که زنگ زد گفت مامانش  زود برمی گرده.

باشه ولی من تا هفته اینده کار دارم.

چکار کار؟

فضولی نکن

باشه حالا حداقل بیا بریم توی این کوچه خلوته.

باشه بریم.

تا بعد

اولین

سلام من تازه به این وبلاگ امدم.

حقیقت اینه که کارم تاتره و دوست دارم با ادمهای جدید اشنا بشم. الان هم دارم رو یه موضوع برای فیلم نامه جدیدم کار می کنم.

خوشحال می شم بهم کمک کنید.درمورد ترنس ها(کسانی که زن هستن ولی از نظر روحی و فکری مرد هستن.و برعکس)

و هم در مورد لزبین ها که (زنهای که زن هستن ولی از نظر روحی به زنها متمایل هستن)

من ۱ سال است دارم روی این فیلم نامه کار میکنم.واز نظر پزشکی تحقیقاتم

تقریبا کامل است.

ولی می خوام مورد اجتماعی اون رو بدانم.

چون این افراد در اجتماع مخصوصا ایران مورد بی مهری واقع میشن.

منتظرم

تا بعد